Økonomi

Din Private Bank har vunnet priser, og øker kundetilfredsheten

Vi ser en markant økning i tilfredsheten blant våre kunder. I tillegg vant Nordea ”Best Private Banking Services Overall” i bransjekåringen til Euromoney.

Nina Eileen Svendsen, Customer Experience Manager og Torsten Østensen, Leder Nordea Private Banking Norge

Gjennom 2019 har vi mottatt mange tilbakemeldinger, og vi vil takke dere for alle innspill dere bidrar med og ikke minst tilliten dere viser oss. Gjennom året har vi jobbet målrettet med de innspill dere har gitt, og vi ser nå en god fremgang på alle punkter. Samarbeidet med Nordea Private Banking har løftet seg betraktelig med tanke på hvor god rådgivningen vår er og tilliten vi har klart å opparbeide sammen med dere kundene. Vi ser også at vi blir opplevd både mer profesjonelle og at vi bryr oss om kundene våre og deres familie.

– Aldri før har kundene våre vært mer fornøyd. Det er vi utrolig stolte og glade for, og det viser at vår lidenskap rundt dette arbeidet virkelig lønner seg, sier Nina Eileen Svendsen, Customer Experience Manager Private Banking Norge.

Vi ønsker også å være så tilgjengelig for kundene som overhodet mulig, og vi ser at dere også opplever oss som mer tilgjengelige. Husk at du alltid når oss – når som helst – hos PB Direct din eksklusive kundeservice i Private Banking.

I Nordea Private Banking har vi et ambisiøst mål om å være en anerkjent markedsleder med de mest fornøyde kundene. Det krever at vi lytter, lærer og agerer på det dere kunder forteller oss og gir tilbakemelding om, sier Elisabeth Giske, Customer Experience Manager Private Banking Norge.

Euromoney er en bransjepris, og vi ble nylig tildelt denne for ”Best Private Banking Services Overall”.

– Det er en ære å få en internasjonal pris fra Euromoney for Private Banking-tjenestene våre. Det er en anerkjennelse av det vi har oppnådd over mange år når det gjelder utvikling og levering av gode Private Banking-tjenester, sier Torsten Østensen, Leder Nordea Private Banking Norge. 

*Euromoney er et internasjonalt finanstidsskrift, prisen er basert på vurderingene til andre aktører i bransjen.

*Resultatet på kundetilfredshet er hentet fra vår egen interne undersøkelse hvor alle Private Banking kunder inviteres til å svare

Publisert 01.04.2020